הדברה לבתי מלון

הדברה לבתי מלון
5 (100%) 9 votes

הזמינו עוד היום שירותי הדברה לבתי מלון ואכסניות  

 

שוב נתקלתם במזיקים אצלכם במלון? המטבח מלא ג’וקים קטנים ולא נעים לכם מהאורחים?

 

חברתנו מתמחה בהדברה לבתי מלון, לאכסניות ולבתי דירות. אנו עובדים עם המגזר העסקי כבר שנים ומתמחים בהעלמת המזיקים ומיגור תופעות.

 

אנו עובדים ברישיון המשרד להגנת הסביבה ומספקים אחריות וספר הדברה לכל לקוח להצגה למשרד הבריאות בעת הצורך.

 

להזמנת מדביר

 

מזמינים הדברה לבית המלון? לא מתחילים לפני שבודקים שלמדביר יש רישיון בתוקף!

 

תמונת מדביר - יוסי


 

הדברה מקצועית לבתי מלון

 

אין לכם שום סיבה שבגללה אתם צריכים להסכים למזיקים שמתרוצצים אצלכם במלון, וזה לא משנה אם ראיתם את המזיקים האלה בלובי, במטבח או בכל מקום אחר בשטח המשותף של המלון. הסיבה לכך שכדאי לכם להזמין שירותי הדברה לבתי מלון וכמובן לאכסניות, ויפה שעה אחת קודם.

 

הבעיה בדרך כלל לא תיעלם מעצמה. כלומר, זה שתחכו עוד כמה חודשים זה לא מה שיגרום למזיקים להיעלם אלא להפך, הם עלולים להתרבות עוד יותר עם כל יום שעובר.

 

הדברה לבתי מלון ללא ריח

 

לכן כדאי לכם לטפל בנושא הזה כמה שיותר מהר, וכדאי שתשימו לב לאיזו חברת הדברה אתם פונים. אל תתפשרו על חומרי ההדברה זה שבעבר היו עושים שימוש רק בחומרי הדברה כימיים זה נכון, אך העולם שבו אנחנו חיים התקדם מאוד. היום ניתן להזמין גם שירותי הדברה ירוקה, מה שאומר שתיהנו גם מכך שהמזיקים תעזובנה את בית המלון שלכם, גם מכך שלא תפגעו בסביבה וגם מכך לא תסכנו את עצמכם ואת הלקוחות שלכם בחשיפה לחומרים רעילים.

 

photo

הדברה בטוחה לבתי מלון

 

הדברה למטבחי מזון בבתי מלון

 

אם תבחרו להזמין שירותי הדברה ירוקה תוכלו להיות בטוחים בתוצאה הסופית וגם בתהליך עצמו, ולכן שווה לכם לבדוק אל מול אנשי המקצוע האם הם משתמשים בחומרים ירוקים או לא. ההדברה הכימית עדיין קיימת כמובן ותוכלו להזמין אותה, אך אתם עלולים לסבול מהריח הרע במלון וכמובן לפנות אותו לזמן מסוים דבר אשר עלול לגרום לכם נזק כספי רב.

 

הדברה ירוקה

שתפו ברשתות החברתיות ותיהנו מעשרה אחוזי הנחה
Call Now Button
1
אנו זמינים עבורכם 24/7 גם בWhatsApp. לחצו על הסימן של ההודעה ומיד תועברו לצ'ט עם נציג.
Powered by
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support