התיקן הגרמני (ג’וקים קטנים)

התיקן הגרמני (ג’וקים קטנים)
3.53 (70.59%) 17 votes

 התיקן הגרמני (ג’וקים קטנים)

 

לאחרונה אנו נתקלים בהרבה מקרים של ג’וקים קטנים (תיקן גרמני) במכשירי השתייה למיניהם.

 

חברתנו מתמחה בהדברת התיקן הגרמני והג’וקים הקטנים בתוך מתקני השתייה ( תמי 4, אלקטרה בר, מי עדן וכו..) ומתחייבת לפתרון הבעיה.

 

להזמנת מדביר

לפניכם ראיון עם חברתנו בתכנית חסכון בערוץ 2 (חברתנו מופיעה בדקה 1.18 בכתבה), בנושא בעיית התיקן הגרמני במכשירי שתייה.  

אנו בחברת אלעד הדברות מומחים בטיפול התיקן הגרמני במכשירי שתייה (תמי 4 וכו), מפעלים וכו..

 

  

 


 

הטעות הכי נפוצה שלנו היא שאנחנו חושבים שג’וקים הקטנים האלו הם תינוקות של הג’וקים הגדולים ואם נרסס אותם הם פשוט ייעלמו. הבעיה שהתיקן הגרמני האלה חיים במכשירי חשמל ובארונות ולא בביוב כמו שכולנו נוהגים לחשוב. הטיפול היעיל ביותר כנגד התיקן הגרמני היום (גוקים קטנים) הוא בעזרת טיפול משולב של ריסוס במטבח וג’לים.

 

הריסוס הורג את הג’וקים הקטנים (תיקן גרמני) לטוח קצר מאוד ואחרי שהוא מתייבש הוא כלל לא משפיע. כאן נכנס לפעולה הג’ל שאנו שמים באזור המטבח.

 

התיקן הגרמני (הגוקים הקטנים) באים ואוכלים מהפיתיון המורעל ואחר כך לוקחים איתו קצת לקן שלהם. הם מרעילים אחד את השני עד שהבעיה נפתרת לחלוטין ומהשורש.

 

אנו בחברת אלעד הדברות פועלים ברישיון משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה מס’ 1948 ועם כל התקנות הכי מחמירות לעבודה בתחום. אנו מתמחים בהדברה ירוקה עם אופציה של לא לצאת מהבית כלל. בריאות ובטחון הלקוחות שלנו היא בראש סדר העדיפויות !  


קצת מידע על התיקן הגרמני: התיקן הגרמני (ג’וקים קטנים) מעדיפי מקומות קטנים,צרים ולחים. (ארונות מטבח,מנועים,מדיחי כלים) העדפת מזון- התיקן הגרמני (ג’וקים קטנים) אוכלים הכל וקניבל ובנוסף לכך הם אוכלים גם את הצואה שלהם.

 

הם פעילים בעיקר בשעות הערב ונמנעים מאור. הנקבה סוחבת את תיק הביצים איתה עד היום האחרון ומכאן מגיע השם תיקן.

 

זיהוי: את התיקן הגרמני (ג’וקים קטנים)קל מאוד להבחין ולזהות, כבוגר הוא מגיע עד ל2.5 סנטימטר ועל ראשו יש שני פסים אנכיים ואין הוא יכול לעוף. נקבת התיקן הגרמני נושאת על גבה תיק ביצים באורך של 0.8 ס”מ בערך וצבעו חום בהיר.

 

התיקן הגרמני (ג’וקים קטנים) נמצא בעיקר באזור מיושב (בתים,מסעדות,מטבחי מזון) ופחות במקומות כמו ביובים,חצרות או ברחוב.   אנו באלעד הדברות מתחייבים  לפתרון הבעיה.

 

מצאתם תיקן גרמני במכונת השתייה? אל חשש! חברתנו מתמחה בפתרונות הדברה לתיקן הגרמני ללא ריסוס מיותר או יציאה מהבית.  

 

אין צורך להחליף מכשיר או לזרוק אותו, אפשר לפתור את הבעיה ללא הוצאת כלים, פירוק המכשיר או יציאה מהבית.

 

החומר הוא בטיחותי ללא ריח ואינו מזיק!  

 

מענה זמין 24/7 בטלפון 050-2282912 או 072-2405171.

 

לחץ כאן למעבר לדף הבית  

 

אלעד הדברות
שתפו ברשתות החברתיות ותיהנו מעשרה אחוזי הנחה
Call Now Button
1
אנו זמינים עבורכם 24/7 גם בWhatsApp. לחצו על הסימן של ההודעה ומיד תועברו לצ'ט עם נציג.
Powered by
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support