הדברה לבית עם תינוק

הדברה לבית עם תינוק
4.57 (91.43%) 21 votes

הדברה לבית עם תינוק

 

חברתנו משתמשת בשיטת הדברה ירוקה ללא ריח ועם רעילות אפסית לבני אדם.

 

כל החומרים בהם חברתנו משתמשת לצורך הדברה ירוקה מאושרים ע”י משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה.

 

 

להזמנת מדביר

אם הנכם רוצים הדברה  איכותית וטובה ללא ריח וכמובן עם אחרית לשנה ולקבל הצעת מחיר ללא התחייבות, אתם מוזמנים להתקשר או ליצור קשר דרך האתר שלנו (צור קשר)

 

כמו כן, אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו וליהנות מ10 אחוזי הנחה נוספים

לחצו (כאן) למעבר לעמוד הפייסבוק שלנו.

 


 

כיצד מדבירים בית עם תינוק?

 

עונת הקיץ הגיעה ועמה מגיעים גם המזיקים השונים. אפשר להתחיל לצפות לנמלים, לתיקנים, יתושים ופרעושים. לא כולם בבת אחת, כמובן, אבל בהחלט זו העונה שנצפה להם יותר מכל. אם רוצים להימנע מהמזיקים צריך להדביר את הבית, אבל הדבר לא פשוט כלל וכלל, בעיקר כאשר יש תינוק בבית. כיצד ניתן להדביר את הבית עם תינוק? יש כמה תנאים וכמה דגשים שחשוב להזכיר לפני שעושים זאת, כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל של חומרי ההדברה לצד שמירה על בריאות התינוק בפרט ושאר דיירי הבית בכלל.

 

לדעת באלו חומרי הדברה משתמשים

 

היצע המדבירים כיום בשוק הוא גדול ורב ואנו כלקוחות תמיד יכולים למצוא את זה המומלץ והמתאים לנו ביותר. בטרם אנו מזימים מדביר אלינו הביתה, חשוב לתאם ציפיות ולדעת בדיוק באלו חומרים הוא מתכוון להשתמש. בתור התחלה, ההעדפה היא תמיד להדברה אורגנית ולשימוש בחומרים טבעיים. אם כבר המדביר ממליץ על הדברה כימית, חשוב לוודא שהוא אינו משתמש בחומרים הפועלים על זרחן אורגני, אלא דווקא בחומרים המבוססים על פרטרואידים.

 

לכסות את הכל היטב

 

כל מה שלא אמור להיות מודבר, צריך להיות מכוסה או מוסתר. הדברה טובה היא הדברה מקיפה ואינטנסיבית. אמנם מדביר מיומן יודע בדיוק היכן להדביר, אבל עדיין צריך לכסות שטח נרחב וכל רהיט, שטיח ומכשיר חשמל צריכים להיות מכוסים או מוחבאים.

 

חשוב לפעול בכל דרך כדי למנוע מן הריסוס להגיע למקומות הללו ולו משום שתינוקות זוחלים על השטיחים, או נוטים להכניס צעצועים ואף רהיטים אל תוך הפה. לכן, מה שיכול להיספג בחומר רעיל הוא סכנה מוחשית ומידית לתינוק. אמנם החשיפה היא קטנה, אך מכיוון שהיא ממושכת, הנזק עדיין יכול להצטבר.

 

זמן המתנה ואוורור

 

כאשר מגיע המדביר לרסס את הבית באמצעות חומרי הדברה כימיים, יש לעזוב את הבית לפחות ל-8 שעות. מדובר בזמן שבו המדביר עובד וצריך גם לתת לחומר לעבוד. הבית צריך להיות ריק מבני משפחה, כולל חיות מחמד. לפני הכניסה בחזרה יש לאוורר את הבית כחצי שעה.

שתפו ברשתות החברתיות ותיהנו מעשרה אחוזי הנחה
Call Now Button
1
אנו זמינים עבורכם 24/7 גם בWhatsApp. לחצו על הסימן של ההודעה ומיד תועברו לצ'ט עם נציג.
Powered by
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support