לכידת חולדות לבית

לכידת חולדות לבית
5 (100%) 5 votes

חברתנו משתמשת בציוד המתקדם ביותר כיום להדברת חולדות וללכידת עכברים, תוך הקפדה על

 

שימוש בחומרים ירוקים ידידותיים לסביבה, הדברת חולדות ללא פגיעה בבני אדם וחיות מחמד.

 

 

להזמנת מדביר

אנחנו זמינים 24 שעות ביממה בחירום ולוכדים את כל סוגי החולדות הקיימות כיום בארצנו

אל תהססו- אנחנו כאן בשבילכם..!

 

 

לא מכניסים מדביר הביתה, לפני שבודקים שהוא בעל רישיון המשרד להגנת הסביבה!

 

תמונת מדביר - יוסי 


לכידת חולדות

 

כאשר מדובר בלכידת חולדות, מדובר במשימה לא פשוטה שיש לבצע אותה על הצד הטוב ביותר במיומנות רבה וללא פשרות. חולדה נחשבת למכרסם מאוד חכם ומאוד ערמומי. החולדות יכולות באמצעות אינטואיציה פנימית להימנע מאכילת מזונות מורעלים לאחר שחולדה אחת עושה זאת ללא כוונה. באופן שכזה, החולדה בעצם הופכת את ההרעלה לשיטת הדברה פחות ופחות יעילה. כדי ללכוד חולדה יש להיות יצירתיים ולדעת כיצד ניתן לתפוס את כל הפריטים המזיקים שנמצאים בסביבת מחייה מוגדרת.

 

הסכנות של החולדות

 

חולדה היא סכנה מהלכת על ארבע. גופה של החולדה, לרבות הפרווה שלה, הוא מקום מסתור לחיידקים מסוגים שונים. החולדה הינה לכשעצמה, אולם הסכנה שבהעברה זיהומית על ידי נשיכה, שפשוף הפרווה באמצעי מחייה של בני אדם ואפילו במוות על ידי הרעלה והעברת מחלות כתוצאה מריקבון מתקדם של נבלת חולדה – לכל יש את מלוא הסיכון בהפצת מחלות. דבר ידוע בהיסטוריה שלנו הוא שהחולדות היו אחראיות לחלק מהתפרצויות של מגפות קטלניות.

 

 

להשתמש בשיטות יעילות

 

כאמור, שיטות לכידה של החולדה הממוצעת צריכות להיות חכמות ויצירתיות. אמנם עכברים יכולים להיקלע למלכודת ולהיתפס, אולם החולדה לא אחת מראה סימנים של חכמה וערמומיות ומלכודת רגילה לא בהכרח תתפוס אותה. כאשר מזמינים מדביר מקצועי, חשוב לוודא את כל נושא הלכידה. אין לנו כוונה רק להרוג את החולדות, אלא לתפוס אותן ולהרחיקן מהסביבה שבה הן פוגעות ולשם כך נדרש בעל המקצוע לתת מענה מתאים, המבוסס על ניסיון ארוך ומקצוענות נמדדת באחוזי ההצלחה של כל מדביר ומלחמתו בחולדות.

 

לא לשנות הרגלי חיים

 

לא אחת אנו מגלים ששינינו את הרגלי החיים שלנו בגלל הופעתו של מזיק זה או אחר. מטרתו של המדביר היא לא לאפשר למזיק המדובר לשנות את שגרת היום יום, אלא למגר באופן מהיר וחלק את כל הפריטים שמסתובבים בקרבת הבית ולהציע פתרון טוב, יעיל, איכותי ומקצועי. אמנם לכידת חולדות היא לא קלה, אבל הידע הנדרש למדביר כדי להתמודד נכון עם כל חולדה וכל קהילת חולדות מעניק לו את היתרון הגדול לנצח.

 

לכידת מכרסמים

לכידת חולדות ועכברים

 

 מחירון הדברה לחולדות ומכרסמים 

 

טיפול חד פעמי (פיזור רעל ומלכודות ללא לכידה) 350 ש”ח.

 

טיפול מכרסמים עם אחריות לדירת 3 חדרים 400-500 ש”ח.

 

חברתנו מתחייבת ללכוד את החולדה ואף מספקת אחריות של כמה חודשים קדימה לשקט נפשי של הדיירים.

אנו משתמשים בציוד המתקדם בעולם כיום לאיתור הדברה ולכידה של עכברים,חולדות וכמובן כל סוגי המכרסמים.

 

אנו מספקים ייעוץ ותמיכה ללא תשלום דרך המייל הירוק שלנו (לחץ כאן למעבר)

 

 

צור קשר

שתפו ברשתות החברתיות ותיהנו מעשרה אחוזי הנחה
Call Now Button
1
אנו זמינים עבורכם 24/7 גם בWhatsApp. לחצו על הסימן של ההודעה ומיד תועברו לצ'ט עם נציג.
Powered by
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support