מדבירים את הבית

מדבירים את הבית
5 (100%) 5 votes

כל המדבירים אשר עובדים בחברתנו הנם בעלי רישיון של משרד הבריאות או שעברו הכשרה לעבוד בהדברה.

 

אנו עובדים עם רישיון מספר 1921 של המשרד להגנת הסביבה.

 

 

להזמנת מדביר

 

 

אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו וליהנות מ10 אחוזי הנחה נוספים

לחצו (כאן) למעבר לעמוד הפייסבוק שלנו.

 

 

חברתנו מספרת אחריות בכתב לכל ביצוע ההדברה.

 

אם יש לכם עדיין שאלות אתם מוזמנים להתקשר 050-2282912 או כמובן להשאיר פרטים ויחזרו אליכם עם תשובות לכל שאלותיכם

 

 


 

מדבירים את הבית ממזיקים

 

בין אם יש לכם יותר מידי מזיקים בבית ובין אם אתם מזהים אותם בגינה שלכם ורואים שהם הורסים את כל מה שאתם מגדלים, אין ספק שתירצו לשים למצב הזה סוף, כי מי אוהב לחיות במחיצתם של המזיקים השונים? מזיקים אלה יכולים להיות מכרסמים, חרקים או חיות אחרות, ולכל סוג של מזיקים יש טיפול אחר שהוא יותר מומלץ. מה שבטוח זה שאתם לא צריכים להתמודד עם המצב הזה לבד, כי בדיוק עבור התמודדות עם מזיקים קיימות חברות שנותנות שירותי הדברה. צריך להדביר את האזור שבו יש מזיקים מסוגים שונים, ואין ספק שצריך לעשות את זה גם במיומנות גדולה, גם בעזרת מכשור טוב וגם על ידי המכשור הכי מתקדם שיש.

 

הדברה מסוגים שונים

 

בעבר שירותי ההדברה שהיו ניתנים לרוב האנשים היו זהים, כי היה מגיע מדביר, מכוסה במכסת הגנה, והוא היה מרסס על ידי חומר כימי חזק ביותר. היום הדברים הם שונים כיוון שיש הבנה שצריך להתאים את חומר הריסוס לסוג המזיקים, ומעבר לכך, יש גם חומרי ריסוס שונים. הדברת מזיקים אומנם דורשת ריסוס רציני לעיתים, אך אם אפשר לרסס ולא לפגוע בכדור הארץ, אז מדוע לא להחליט לעשות את זה? היום קיימים סוגים רבים של חומרי ריסוס, וככל שעובר הזמן ניתן לראות יותר ויותר חברות שמציעות שירות של הדברת מזיקים שנעשה על ידי חומרי ריסוס ירוקים ואורגניים.

 

ריסוס שעובד

 

חשוב להבין שלמרות הדעות הקדומות, ההדברה הירוקה היא בהחלט הדברה חזקה והיא בהחלט יכולה להתמודד עם המזיקים השונים. ההדברה הירוקה חזקה מספיק כדי להעלים מהשטח מזיקים שמגיעים אליו בכל פעם מחדש, וכראיה לכך ניתן לראות שגם אפשר לקבל אחריות על שירותי הדברה ירוקה. בנוסף, הרבה יותר נוח להזמין הדברה מסוג כזה כיוון שריסוס שכזה לא דורש מכם לעזוב את הבית לשעות וגם לא תצטרכו לסבול ריח לא נעים או חומרים רעילים. ההדברה הזאת תגרום לכך שהבית שלכם יהיה ריק מכל אותם המזיקים שראיתם בו בזמן האחרון ולכן כדאי לכם להזמין שירות כזה.

 

צור קשר 

שתפו ברשתות החברתיות ותיהנו מעשרה אחוזי הנחה
Call Now Button
1
אנו זמינים עבורכם 24/7 גם בWhatsApp. לחצו על הסימן של ההודעה ומיד תועברו לצ'ט עם נציג.
Powered by
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support