עשה זאת בעצמך

עשה זאת בעצמך
5 (100%) 3 votes

לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות אתם מוזמנים

 

 

להתקשר 050-2282912.

 

 להזמנת מדביר

אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו וליהנות מ10 אחוזי הנחה נוספים

לחצו (כאן) למעבר לעמוד הפייסבוק שלנו.

 


 

הדברת מזיקים- עשה זאת בעצמך!

 

 

בתופעת המזיקים ניתן להילחם גם באופן פרטי, על ידי רכישת התרסיסים והחומרים המתאימים לכך. השוק בתחום הדברת מזיקים ביתית הנה גדולה, וניתן למצוא כמעט לכל מזיק את התכשיר המתאים לקטילתו.

 

יחד עם זאת, השימוש בחומרים אלה אינו מבורך היות וחומרים אלה הנם רעילים ומסכנים את בריאותינו ואת הסביבה כולה. במאמר זה נפרט אפשרויות להדברת מזיקים באופן פרטי ללא שימוש בחומרים המזיקים לסביבה.

 

כמובן שיש לקחת בחשבון שבהדברת מזיקים באופן זה ההצלחה אינה מובטחת, היות והדברים לא נחקרו, והם מבוססים על הצלחות של בודדים.

 

בהדברת מזיקים יש להתאים את סוג הלחימה והחומרים למזיק הספציפי ולמשפחה ממנו הוא בא. להלן נמנה מספר מזיקים ודרך הדברתם באופן עצמאי.

 

 

הדברת מזיקים ממשפחת החרקים

 

 

חרקים במקרה זה הוא שם כולל ליתושים, ג’וקים, נמלים וכינים. על מנת להרחיק אותם יש למרוח במינון מתאים חומץ על הדלתות, הרצפות ומסגרות החלונות. כמו כן ניתן לערבב חומץ במים איתם אנו שוטפים את הרצפה.

 

ניתן גם להפיץ את. ריח החומץ באמצעות חימום שלו, אמנם הריח המופק לא יהיה נעים, אולם זוהי שיטה יעילה להרחקת החרקים. כמו כן במידה ותופעת החרקים שכיחה בגינה, יש להניח באזור מקורות המים ספוגים הספוגים בחומץ.

 

בהדברת מזיקים ממשפחת החרקים, אי אפשר להתעלם מהנמלים המהווים מטרד שרבים סובלים ממנו.

 

קפה שחור, קינמון ופפריקה הנם מתכון בדוק להרחקת נמלים. את הקפה השחור יש לשתות, ולאחר מכן לפזר את השאריות שלו על משטח נגוע בנמלים. כמו כן ניתן לפזר קינמון טחון על נמלים הנכנסות לבית. הנמלים שאינן אוהבות קינמון ייסובו עד מהרה לאחור. כמו כן ניתן לפזר מקלות קינמון, פפריקה או פלפל שחור במקומות שונים בבית על מנת להרחיק את הנמלים. במקרה של הופעת נמלים בעציצים שבבית, ניתן לשתול זרעים של עגבנייה ולהדיר את רגליהן משם לצמיתות, היות והם אלרגיות לעגבנייה.

 

 

הדברת מזיקים ממשפחת המעופפים

 

 

מזגן יעיל בקיץ לא רק לקירור הבית, אלא גם להרחקת זבובים. ניתן למנוע כניסה שלזבובים גם באמצעות הנחת שקיות שקופות עם מים על אדן החלון.

 

הדלקת קטורת בקרבת מקום לחלונות תביא להרחקתם של יתושים מהבית. כמו כן על מנת להרחיק יתושים בלילה, ניתן להניח כוס עם חומץ ליד המיטה. תרופת סבתא יעילה לטיפול בעקיצת יתושים היא הנחת קליפת בצל על אזור העקיצה.

 

 

לחץ כאן לחזרה לדף הבית

 

 

 

שתפו ברשתות החברתיות ותיהנו מעשרה אחוזי הנחה
Call Now Button
1
אנו זמינים עבורכם 24/7 גם בWhatsApp. לחצו על הסימן של ההודעה ומיד תועברו לצ'ט עם נציג.
Powered by
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support