מהי הדברה ירוקה

מהי הדברה ירוקה
4.74 (94.8%) 50 votes

מהי הדברה ירוקה

 

חברתנו משתמשת בשיטת הדברה ירוקה בטוחה ללא ריח ועם רעילות אפסית לבני אדם.

 

כל החומרים בהם חברתנו משתמשת לביצוע הדברה ירוקה מאושרים ע”י המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות ואנו כמובן עובדים ברישיון המשרד להגנת הסביבה מס’ 1921.

 

 להזמנת מדביר

לא מכניסים כל אחד הביתה! בטרם ביצוע עבודת ההדברה, תדרשו מהמדביר להציג בפניכם תעודת הדברה בתוקף!

  

תמונת מדביר - יוסי 

לקבלת ייעוץ והכוונה חינם או הצעת מחיר ללא התחייבות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר במספר –  050-2282912

 

כמו כן, אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו וליהנות מ10 אחוזי הנחה נוספים

לחצו (כאן) למעבר לעמוד הפייסבוק שלנו.

  


מהי הדברה ירוקה לבית

 

מדביר בזול עולה ביותר, לא מכניסים כל אחד הביתה!
לאחרונה נכנס לתוקף “חוק המדבירים החדש” ובשעה טובה מסדיר את העיסוק בהדברה תברואית.

 

בעבר, בעל חברת הדברה היה יכול עם רישיון אחד, להעסיק כמות בלתי מוגבלת של עובדים שתנאי הסף היחידים , היו שהעובדים יהיו מעל גיל 18 ויעברו הכשרה בת 4 שעות במדא.

 

אל תתביישו!

 

הגיע אליכם מדביר הביתה? אל תסמכו כי לבעל החברה או למי שדיבר איתכם בטלפון יש רישיון. אפילו אם כבר בדקתם בטרם הגעת המדביר כי לחברה אשר הזמנתם אליכם לביצוע הדברה קיים רישיון, תדרשו גם מהמדביר אשר הגיע לבצע את ההדברה, להציג בפניכם את הרישיון ואף אנו היינו מציעים לעשות “דאבק צ’ק” באתר המשרד להגנת הסביבה (מחשד לזיופים).

 

החשיבות בביצוע הדברה ירוקה ובדיקת הרישיונות הנדרשים של המדביר לביצוע הדברה זו היא עצומה. בימים אלו אנו עדים לקמפיין ולכתבות רבות, אשר חושפות כי חברות הדברה רבות עובדות ללא רישיון או היתרים מתאימים.

 

לצערנו, אנשים רבים נוטים לסמוך על המדביר עוד בטלפון וללא היכרות מוקדמת ולא מבררים האם הוא אכן עובד עם הרישיון המתאים לביצוע הדברה לבית.

 

כיום ניתן לרכוש חומרי הדברה רבים ללא רישיון כלל, אשר אסורים לשימוש ביתי. אך מדבירים רבים אשר עובדים ללא רישיון, רוכשים זאת ומסכנים בעיקר אתכם ואת בני ביתכם.

  

מה זה הדברה ירוקה?

 

בעבר, המודעות לביצוע הדברה נקודתית לבית עם התאמת חומר ההדברה לפי המזיק הייתה בחיתוליה. מדבירים רבים היו מדבירים בחומר אחד (זרחן אורגני שהיה חוקי בזמנו) את כל המזיקים בבית, ללא ניטור או הבחנה בין סוגי המזיקים והתאמה של החומר למזיק.

 

זוהי הכוונה העיקרית בהדברה ירוקה – חומרים שונים וסוגי הדברה שונים כגון הדברה בג’ל, במלכודות, באיבוק או בריסוס לפי סוג המזיק עצמו אשר זוהה בבית קודם להגעת המדביר.

 

לרוב, ההדברה אינה מצריכה אף יציאה מהבית או הטרדה של בעלי הבית כלל. לדוגמה: הדברת תיקן גרמני בג’ל – זוהי פעולת הדברה אשר אינה מסוכנת לבני האדם ואין צורך לעזוב את הבית כלל.

 

מידע על מהי הדברה ירוקה לגינה

 

כפי שצוין לעיל, הדברה ירוקה הנה שיטה אשר מתאימה את סוג ההדברה וחומר הדברה לפי המזיק, תוך פגיעה מינימלית בסביבה ובצמחים, וזאת למרות שעושים לעתים שימוש בחומר הדברה כימי כגון פרטרואידים, עדיין השיטה נחשבת לשיטה המומלצת ביותר להדברת מזיקים בסביבת המגורים ובמשרדים.

הדברה ירוקה לגינה, עושה את השימוש כפי שמדבירים בבית אף מתאימה את החומרים אשר יתאימו לחצר, שלרוב יותר רעילים ומרוכזים מהחומרים אשר ישתמשו להדברה ביתית. ההדברה אומנם מתבצעת באמצעות חומרי הדברה אשר נבחרו במיוחד להדברה לגינה, אך חומרים אלו עדיין מסווגים כפחות רעילים בהשוואה לשימוש בעבר, בחומרי ההדברה הזרחניים שלמרות שיצאו משימוש ביתי, עדיין נעשה בהם שימוש בהדברה חקלאית.

 

 

הדברה ירוקה בהתאמה למזיק

 

כמו כן, אם בכל זאת ביצענו פעולת ריסוס עם חומר הדברה לבית, כיום לא צריך לעזוב את הבית לזמן ארוך כבעבר ולרוב ניתן לחזור תוך כמה שעות. ובנוסף והחשוב ביותר, החומר מתפרק מה שלא היה בעבר ולא מזהם את הסביבה לטווח הארוך.

 

 

 

 

לפיכך, הדברה ירוקה הנה שיטה אשר משתמשים בה לאחר ניטור והתאמה של החומר למזיק וכמובן שהחומרים חייבים להיות מפוקחים ע”י המשרד להגנת הסביבה ובתוקף לשימוש ביתי.  

 

המודעות לסכנות הטמונות בשימוש בחומרי ההדברה הכימית הולידה שיטות הדברה חדשות ובלתי רעילות, כגון: הדברה ירוקה, הדברה אלקטרונית והדברה אקולוגית. לעומת ההדברה הכימית העושה שימוש בחומרי הדברה רעילים המזיקים חמורות לסביבה, מזהמים את מקורות המים ופוגעים בבריאות האדם, החי והצומח, ההדברות הללו אינן מזיקות. בנוסף לכך, עולה ממחקרים כי שיטות הדברה אלו הן יעילות ומוכיחות את עצמם כמו השיטה הכימית ואף עולות עליה בזכות יתרונותיהן. להלן נסקור בקצרה את שיטות ההדברה האלטרנטיביות.

 

מהי הדברה ירוקה מקצועית לבית

 

הדברה ירוקה היא הדברה על בסיס חומרים עם רמת רעילות נמוכה הידידותיים לסביבה. חומרים אלה נבדקו ואושרו על ידי המשרד להגנת הסביבה. חומרי ההדברה הירוקה מתפרקים במהירות, ולכן הם אינם מהווים סכנה כאשר הם באים לשולחן הצרכן, כיוון שהם אבדו מיעילותם.

 

ההדברה לרוב מתנדפת מהאוויר בתוך כמה שעות ואף ניתן לשהות בבית באותו היום. כמו כן, החומרים אינם מזיקים לטווח הארוך לבני האדם כלל ובעיקר מתמקדים במזיקים עצמם.

 

אלעד הדברות

הדברה ירוקה לג’וקים

 

הדברה ירוקה אלקטרונית למזיקים

 

לעומת הדברה ירוקה המבוססת על חומרי הדברה, ההדברה אלקטרונית היא ללא חומרי הדברה כלל. ההדברה האלקטרונית מתבססת על יכולת השמיעה בתדרים נמוכים מאד של המזיקים. היא משמיעה קולות שמפחידים ומפריעים לאותם מזיקים, שגורמים להם בסופו של דבר לעזוב את המקום.

 

שיטת הדברה זו טובה בעיקר להדברת עטלפים ומכרסמים ופחות אפקטיבית לתיקנים ונמלים.

 

 

 

מהי הדברה ירוקה אקולוגית

 

בדומה להדברה הירוקה, ההדברה האקולוגית עושה שימוש בחומרי הדברה שאינם רעילים. חומרי ההדברה בהדברה זו הם למעשה חרקים וצמחים אקולוגיים. צמחים וחרקים אלו נלחמים במזיקים שהפרו את האיזון האקולוגי.

 

לעומת ההדברה הכימית שהינה זולה יחסית בזכות העלות הנמוכה של חומרי ההדברה הסינטטים, שיטות הדברה אלו יקרות יותר. אין להרחיב שבמקרה כזה מומלץ לשלם יותר בכדי להינצל מהסכנות הרבות של השימוש בהדברה הכימית. יחד עם זאת על מנת להשתמש בשיטת ההדברה הירוקה, האלקטרונית והסינטטית נדרש ידע מתאים ומומחיות רבה. הסיבה לכך היא הצורך בהבנת דפוסי המזיקים והתאמת כל שיטה למזיק הספציפי.

 

הדברה ירוקה בפריסה ארצית

הדברה ירוקה בפריסה ארצית

 

אנו באלעד הדברות צברנו מומחיות רבה, ידע וותק בכל תחום ההדברות, ובהדברה ירוקה בפרט. צרו עמנו קשר ונעשה עבורכם את העבודה במהירות וביעילות לשביעות רצונכם המלאה!

 

 

הדברה ירוקה בטוחה

הדברה ירוקה בטוחה

 

הדברה ירוקה פוגעת במזיק בלבד:

 

כיום, אנו מתאימים את סוג ההדברה לפי המזיק אשר נמצא בבית. בתקופות עברו היה חומר מסוכן ולא מתפרק אשר פוגע בבני הבית. כיום יש התאמה לכל סוג מזיק ומזיק שלא נצטרך להשתמש בחומרי הדברה מיותרים שלא כצורך.

 

מחירון הדברה ירוקה ממוצע לדירה כנגד נמלים ותיקנים (לא כולל תוספת ג’ל):

 

דירה 2 חדרים 220-250.

 

דירה 3 חדרים 250-300.

 

דירה 4 חדרים 300-350.

 

דירה 5 חדרים 350-400.

 

הדברה פרעושים ירוקה לבית ולמקלט

 

דירה 2 חדרים 350-400 ש”ח.

 

דירה 3-5 חדרים 400-450 ש”ח.

 

בית פרטי המחיר  מטר לפי השטח הקיים ומקום הנגיעות.

 

הדברה ירוקה לבניין קומות

 

הדברה ירוקה לבניין כוללת הדברה חדרי מדרגות, לובי, מקלט, בורות ביוב לאורך הבניין, חדר זבל,  ארונות חשמל, וגם את מעטפת הבניין.

 

הדברה לבניין 2 קומות 300-350 ש”ח.

 

הדברה בניין 3-5 קומות 400 ש”ח.

 

כל קומה נוספת 50 ש”ח.

 

כאשר אנו מגיעים להדביר את הבניין כל דייר יוכל ליהנות, מהטבה של 20% הנחה להדברה ביתית. 

 

הדברת תיקן גרמני באמצעות ג’ל וריסוס

 

 הדברה מטבח 350 ש”ח.

 

הדברה מטבח וסלון 400-500 ש”ח.

 

 

הדברת עש המזון/ הדברת עש הבגד

 

350 ש”ח למטבח ו/או חדר שינה.

 

מחירי ההדברה עשויים להשתנות לפי גודל הבית/סוג המזיק. צרו איתנו עוד היום להצעת מחיר ללא עלות.

 

050-2282912.

  

רוצים לדעת עוד על הדברה ירוקה? לחצו כאן.

 

אלעד הדברות

אלעד הדברות

שתפו ברשתות החברתיות ותיהנו מעשרה אחוזי הנחה
Call Now Button
1
אנו זמינים עבורכם 24/7 גם בWhatsApp. לחצו על הסימן של ההודעה ומיד תועברו לצ'ט עם נציג.
Powered by
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support