איך עושים ריסוס נגד צרעות?

איך עושים ריסוס נגד צרעות?
4.27 (85.45%) 11 votes

חברתנו מתמחה בהדברת צרעות ונמצאת בחוד החנית של תחום הדברת הצרעות בישראל.

 

 

אנו מומחים בהדברת צרעות ומתחייבים לחיסול הבעיה ומתחייבים בכתב לכל ביצוע של הדברת צרעות.

 

 

להזמנת מדביר

מוקד אלעד הדברות זמין בשבילכם 24 שעות ביממה!

  

תמונת מדביר - יוסי   

חשוב לציין שכל השיטות הם בעלי אישור של משרד הבריאות ושל המשרד לאיכות הסביבה.

 

 

אנו מבצעים הדברת צרעות ברישיון משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה.

 

 

צרו קשר לקבלת מחיר לגבי הדברת צרעות עוד היום – 

 

050-2282912


 

איך עושים ריסוס נגד צרעות?

 

אם גם אתם נתקלתם בצרעה, או חמור מכך- נעקצתם ממנה, אתם בוודאי מבינים את הדחיפות שבביצוע ריסוס נגד צרעות. ריסוס נגד צרעות העשויות לבנות קן בחצר או סמוך לבית, אינו דבר של מה בכך ובמקרים מסוימים כמו אלרגיה לעקיצת צרעה ועוד, הוא אף מציל חיים ממש.

 

דרך ההדברה המומלצת ביותר לחיסול קן הצרעות הוא באמצעות ריסוס נגד צרעות. בגלל העובדה כי הצרעות הנן עמידות לעומת חרקים רבים המצויים בבתים, יש צורך שהריסוס יכלול חומרים רעילים וחזקים למיגור התופעה. מסיבה זו רצוי מאד לשאול את המדביר על החומרים בהם הוא משתמש ולברר מהי מידת הרעילות שלהם ועד כמה הם עשויים להזיק לסביבה.

 

כיום, כחלק מהמגמה העולמית לשינוי לסביבה ירוקה יותר, קיימים גם חומרי הדברה ירוקים לאדם ולסביבה שרמת הרעילות שבהם היא מזערית ואין בהם חשש לפגיעה באדם ובבעלי חיים. כאשר נפגשים עם המדביר לראשונה רצוי מאד לברר על חומרי ההדברה הירוקים.

 

הדברת צרעות

הדברת צרעות

 

ריסוס נגד צרעות

 

צריך לקחת בחשבון גם את מלכת הצרעות. שכן ברור כי שינוי בהיררכיה של הקן, יגרום לבלבול אצל הצרעות הפועלות. לכן כאשר ניגשים לריסוס הקן, יש לוודא כי המלכה היא הראשונה שרצוי שתיפגע מכל התהליך.

 

ריסוס צרעות בבית

 

ריסוס צרעות לבית הוא אכן הרעיון הטוב ביותר והמהיר ביותר לחיסול קן הצרעות. יחד עם זאת מדביר מקצועי ינסה להתאים בעודו בשטח שיטות שהוא מכיר, וכך יוכל להמליץ לבעל הבית על שיטות נוספות בהתאם למתרחש על פני השטח.

 

כך למשל ניתן להימנע מריסוס נגד צרעות בגלל חומרי ההדברה הרעילים שבו לטובת חיסול הקן באמצעות פיתיונות. את הפיתיונות מניח המדביר בסמוך לקן הצרעות. הצרעות שבדומה לדבורים הינן חברתיות ומקדישות את כל חייהן למען המלכה, יעופו לעבר הפיתיונות ויביאו אותם אל הקן. מכאן ועד לחיסולו המוחלט של כל הקן הדרך קצרה.

 

רצוי מאד שהפיתיונות יהיו מבשר ודגים שכן הצרעות אוהבות זאת. לעומת זאת כדאי להימנע מהנחת פיתיונות מתוקים, מכיוון שהם מושכים לקן דבורים ומזיקים נוספים המגדילים פי כמה את תופעת המזיקים. 

 

חברתנו מובילה את תחום הדברת הצרעות בישראל.

 

אנו מומחים בהדברת צרעות ומתחייבים לחיסול הבעיה ומתחייבים בכתב לכל ביצוע של הדברת צרעות.

 

 

 

שתפו ברשתות החברתיות ותיהנו מעשרה אחוזי הנחה
Call Now Button
1
אנו זמינים עבורכם 24/7 גם בWhatsApp. לחצו על הסימן של ההודעה ומיד תועברו לצ'ט עם נציג.
Powered by
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support