ההדברה הירוקה מוכיחה את עצמה

ההדברה הירוקה מוכיחה את עצמה
4.88 (97.5%) 16 votes

ההדברה הירוקה מוכיחה את עצמה

 

אנו בחברת אלעד הדברות,מספקים שירותי הדברה ירוקה למגזר הפרטי או לעסקי.

הדברה ירוקה זוהי הדברה שהיא ללא ריח,הדברה בטוחה לבני אדם וכמובן לבעלי חיים.

 

 להזמנת מדביר

 

לכל הדברה, יש את ההוראות בטיחות שלה וכמובן הכל באישור משרד הבריאות. כל החומרים בהם חברתנו משתמשת הנם ללא ריח וכמובן עם זמן יציאה מינימלית מהבית.

 

מכניסים מדביר אליכם הביתה? דבר ראשון תוודאו שיש לו רישיון הדברה בתוקף!

 

תמונת מדביר - יוסי 

יש לכם שאלות? אתם מוזמנים לפנות למוקד ההדברה שלנו שפעיל בשבילכם 24/7 לכל שאלה/בקשה.

יש לציין שאנו עובדים ברישיון משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה מס’ 1921 ובידינו כל האישורים הנדרשים בחוק להפעלת חברת הדברה.

 

אתם כמובן מוזמנים ליצור קשר בעמוד הצור קשר שלנו (לחצו כאן) או כמובן ללחוץ לנו לייק בעמוד הפייסבוק וליהנות מ10 אחוזי הנחה (לחצו כאן)

 

רוצים לדעת עוד על מהי הדברה ירוקה? לחצו כאן למעבר למאמר המפרט על הנושא


ההדברה הירוקה מוכיחה את עצמה

 

אם אתם עומדים להיכנס לגור בדירה חדשה, אז יש בוודאי מספר דברים שאתם עושים כדי להכין את הדירה לקראת בואכם. ממש כפי שבוודאי תרצו לסייד אותה וגם להזמין שירותי ניקיון, כך כדאי לכם גם להזמין שירותי הדברה, כי אין משהו נורא יותר מאשר לעבור לדירה חדשה ולהתחיל לראות חיות לא רצויות שמסתובבות בבית. בנושא הזה יש לכם היום שתי אופציות שעומדות לפניכם ואתם צריכים לבחור ביניהן, כאשר האופציה הראשונה היא הזמנת שירותי הדברה כימית מסורתיים, והאופציה השנייה היא להזמין שירותי הדברה ירוקה. ההדברה הירוקה יכולה להיות לא פחות יעילה מזו הכימית, אך היא יכולה להיות הרבה יותר מבחינות רבות כיוון שהיא לא פוגעת בסביבה ואין בה כל סיכון.

 

הדברה שמתייחסת לסביבה

 

חשוב להבין שאומנם המטרה היא כמובן לגרום לכך שהחיות המזיקות לא תיכנסנה לדירה החדשה שאליה אתם עוברים, אך יחד עם זאת, זה לא אומר שיש צורך לפגוע בסביבה. אנשים לעיתים טועים וחושבים שאם ההדברה לא נעשית על ידי החומרים החזקים ביותר, הרי שאי אפשר יהיה לצפות ממנה להיות מספיק יעילה. האמת היא שזו טעות, כי ההדברה הירוקה של ימינו היא בהחלט מספיק חזקה ובהחלט יכולה לעשות את העבודה בצורה טובה ביותר. עוד יתרון שאי אפשר להתעלם ממנו זו העובדה שעם ההדברה הירוקה לא צריך להתחיל לארוז את כל הבית או להגן על הציוד שכבר העברתם לדירה החדשה.

 

 

 שירות במחיר נוח

 

חשוב ביותר להזמין הדברה ירוקה מחברה שאומנם יש לה רזומה טוב במיוחד, אך לא כדאי לשלם על השירות מחירים מוגזמים. הזמינות של אנשי המקצוע חשוב לא פחות, ומעבר לכך, מומלץ לשים לב שגם נותנים לכם אחריות על השירות. בדרך כלל שירותי הדברה, בין אם זו הדברה ירוקה ובין אם זו הדברה כימית, מגיעים עם אחריות לכמה חודשים, וכדאי לשים לב לכך כיוון שזה חשוב. רק כך תוכלו לדעת שבמקרה ותיראו חיות לא רצויות בדירה החדשה, יהיה לכם אל מי לפנות כדי לבצע שוב הדברה כנגד אותן חיות שמגיעות הביתה.

 

לחצו כאן למעבר לדף הבית

 

                    אלעד הדברות - הדברה ירוקה

שתפו ברשתות החברתיות ותיהנו מעשרה אחוזי הנחה
Call Now Button
1
אנו זמינים עבורכם 24/7 גם בWhatsApp. לחצו על הסימן של ההודעה ומיד תועברו לצ'ט עם נציג.
Powered by
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support