הדברה לפני מעבר דירה

הדברה לפני מעבר דירה
4.71 (94.29%) 14 votes

הדברה לפני מעבר דירה והדברה לדירה חדשה

 

עוברים דירה? קודם כל מזל טוב!

 

רצוי לעשות הדברה לפני כניסה לדירה או לדירה חדשה, לפני הכנסת הרהיטים ואחרי הניקיון. זהו הזמן הכי רצוי לביצוע הדברה לבית חדש או לפני כניסה.

 

להזמנת מדביר

מכניסים מדביר אליכם הביתה? דבר ראשון תדרשו שיציג בפניכם רישיון הדברה בתוקף!

 

 תמונת מדביר - יוסי

חברתנו משתמשת בשיטת הדברה ירוקה והדברה ללא ריח הכוללת רעילות אפסית לבני האדם.

 

אנו עובדים ברישיון המשרד להגנת הסביבה מס’ 1921 וכל החומרים בהם אנו משתמשים מאושרים על ידם ובפיקוחם המלא והצמוד.  

 

חברתנו עובדת עם מדבירים מקצועיים ובעלי רישיון, מדביר מוסמך וכמובן כל הדברה מלווה בתעודת אחריות בכתב לשנה.   אנו פה בשבילכם לכל שאלה, ייעוץ או סתם הכוונה.  

  

(מענה זמין 24/7)   או דרך האתר שלנו (צור קשר) .  

 

כמו כן, אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו (לחצו כאן) וליהנות מ10 אחוזי הנחה נוספים.  אלעד הדברות – הדברה ירוקה    


חשיבות מקצועיות המדביר בהדברה לדירה חדשה ובית חדש

 

אנשים נתקלים לפעמים במזיקים בבית וחושבים לעצמם שהם יכולים להתגבר על התופעה בכוחות עצמם. התהליך פשוט לכאורה- ילכו לסופר, יקנו K300 והבעיה תיפתר. אך בפועל הבעיה תבוא על פתרונה אולי למשך שעה שעתיים אך לא באופן טוטאלי. יש למגר את התופעה שתחזור על עצמה מבעוד מועד. לשם כך צריך מדביר מקצועי בעל רישיון והיתר הדברה לעבוד בתחום.

 

חשוב לציין, כי המזיקים של השנים האחרונות חכמים במובן שהם מפתחים תנגודת לחומרי ההדברה הפשוטים הנרכשים בכל סופר נגיש. אך עם הזמן הם פשוט לא יעילים יותר ואז המצב מחמיר ומגיע לכדי חוסר שליטה על התופעה בבית.

 

ריסוס לבית חדש ודירה חדשה

 

לשם הדברה מוצלחת צריך שמדביר מקצועי בעל ניסיון-יאבחן את הבעיה הספציפית, יבצע הערכת מצב ויחליט על החומרים המתאימים ביותר בכדי למגר את אותו מזיק השולט בבית ומסתובב בו כרצונו. המדביר המקצועי פותר את הבעיה מהשורש ולא “מכבה שריפות”.

 

כמו כן, החומרים הנרכשים בכל מקום היום מלאים ברעלים ובריחות לא נעימים ויתרה מכך-שאינם רצויים למערכת העצבים והנשימה. החומרים הזמינים לכל אחד החפץ בחנויות השיווק יכולים לפגוע בבני אדם בכלל ובפרט בילדים ותינוקות וכן בבעלי חיים הנמצאים בבית. חשוב לטפל בבעיה בצורה נקודתית ובצורה היעילה ביותר שניתן תוך השגת פתרון סופי לבעיה ומניעת הישנותה.

 

הדברה בטוחה לשימוש בבית חדש או לפני כניסה

 

חברת אלעד הדברות משתמשת אך ורק בחומרים ירוקים וידידותיים לסביבה, בעלי אחוזי רעילות אפסיים. אין ריח ואין תופעות לוואי והכי חשוב שאין צורך לפנות את הבית ליום שלם, אחרי 30 דקות  בלבד ניתן לחזור לבית-לשגרת היום יום, רק שהשגרה תהייה נקייה ממזיקים.

 

אלעד הדברות

הדברה ירוקה לבית

 

בהדברות אין משחקים, רק הדברה מקצועית ויעילה תעשה את העבודה באמת. שווה ואף הכרחי פעם בשנה להביא מדביר מקצועי ומנוסה וליצור שקט לשנה שלמה.

 

לאור האמור לעיל חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית בעלת רישיון מוכר מהמשרד להגנת הסביבה שתגיע אליכם הביתה ותעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. חצי שעה והבית נקי ממזיקים לא רצויים. כאשר בוחרים חברת הדברה חשוב לשאול את כל השאלות מראש, חברה אמינה ומקצועית תדע לתת מענה לכל שאלה או הבהרה והכי חשוב כמובן לבדוק אם המדביר אשר הגיע אליכם הביתה עובד ברישיון.

 

 

הדברה ירוקה לפני כניסה פוגעת במזיק בלבד:

 

כיום, אנו מתאימים את סוג ההדברה לפי המזיק אשר נמצא בבית. בתקופות עברו היה חומר מסוכן ולא מתפרק אשר פוגע בבני הבית. כיום יש התאמה לכל סוג מזיק ומזיק שלא נצטרך להשתמש בחומרי הדברה מיותרים שלא כצורך.

 

 

 

מחירי הדברה ירוקה ממוצעים לדירה לפני כניסה ו/או דירה חדשה כנגד נמלים ותיקנים (לא כולל תוספת ג’ל):

 

דירה 2 חדרים 220-250.

 

דירה 3 חדרים 250-300.

 

דירה 4 חדרים 300-350.

 

דירה 5 חדרים 350-400.

 

הדברה פרעושים ירוקה לבית חדש

 

דירה 2 חדרים 350-400 ש”ח.

 

דירה 3-5 חדרים 400-450 ש”ח.

 

בית פרטי המחיר  מטר לפי השטח הקיים ומקום הנגיעות.

 

הדברה ירוקה לבניין קומות חדש

 

הדברה ירוקה לבניין כוללת הדברה חדרי מדרגות, לובי, מקלט, בורות ביוב לאורך הבניין, חדר זבל,  ארונות חשמל, וגם את מעטפת הבניין.

 

הדברה לבניין 2 קומות 300-350 ש”ח.

 

הדברה בניין 3-5 קומות 400 ש”ח.

 

כל קומה נוספת 50 ש”ח.

 

כאשר אנו מגיעים להדביר את הבניין כל דייר יוכל ליהנות, מהטבה של 20% הנחה להדברה ביתית. 

 

הדברת תיקן גרמני באמצעות ג’ל וריסוס לדירה לפני כניסה

 

 הדברה מטבח 350 ש”ח.

 

הדברה מטבח וסלון 400-500 ש”ח.

 

מחירי ההדברה עשויים להשתנות לפי גודל הבית/סוג המזיק. צרו איתנו עוד היום להצעת מחיר ללא עלות.

 

שתפו ברשתות החברתיות ותיהנו מעשרה אחוזי הנחה
Call Now Button
1
אנו זמינים עבורכם 24/7 גם בWhatsApp. לחצו על הסימן של ההודעה ומיד תועברו לצ'ט עם נציג.
Powered by
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support