הדברה לגינות וחצרות

הדברה לגינות וחצרות
4.75 (95%) 8 votes

הדברה לגינות וחצרות

 

חברת אלעד הדברות מבצעת הדברה לגינה שלך בבית הפרטי, הדברה לחצר משותפת בבניין וכמובן הדברה לכל סוגי הגינות.

 

חברתנו מתמחה בחיטוי והדברה של כל סוגי הגינות,החצרות וכמובן בשטחים פתוחים.

 

 

להזמנת מדביר

 

חברתנו משתמשת בהדברה ירוקה עם מינימום נזק לבני אדם תוך התחשבות בסביבה.

אנו מגיעים למקום ומתאימים את החומר לפי סוג ההדברה המתבקשת.

 

 

 

 

אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו (לחצו כאן) ותיהנו מ10 אחוזי הנחה נוספים.

 


 

אלעד הדברות – הדברה ירוקה

 

 

כל מי שיש לו חלקת גינה כזו או אחרת מודע לתופעת המזיקים בגינה. במאמר זה נציג דרכים לזיהוי הצמחים הנפגעים מחרקים ונסקור את הצעדים שיש לנקוט לצורך הדברת מזיקים בגינה.

 

בכל הנוגע להדברת מזיקים בגינה יש לדעת ראשית כל כי רק 20 אחוז מהצמחים בגינה נפגעים ממזיקים. הצמחים הפגיעים יותר הנם שיחים ועצי פרות, כמו: וורדים, גפן, מנגו, עצי הדבר וכדומה.

 

בתופעת המזיקים בגינה קיימת למעשה מחזוריות שבה הם יופיעו, כך שגם אם עשינו הדברת מזיקים בגינה, הדבר לא ימנע מהמזיקים לבוא שוב בשנה הבאה.

 

המזיקים בגינה פועלים בעיקר כאשר הטמפרטורה היא חמה, בעונות: הקיץ, האביב והסתיו, ובחורף יופיעו פחות. לפיכך עולה הצורך להכיר את המזיקים השונים, לדעת את זמן הופעתם ולהיערך לכך בכל שנה מחדש.

 

ראשית כל לפני שניגשים להדברת מזיקים בגינה ומרססים לכל עבר, יש לוודא האם הצמח סובל ממחלה או שאכן מזיק מסוים השתלט עליו. כאשר מדובר במזיק עלי העץ או הצמח יהיו אכולים, ופירותיו יהיו נגועים או מחוררים, לעומת זאת במקרה של מחלות או פטריות יהיו על העלים כתמים לבנים.

 

יש לעבור בגינה ולסמן את העצים או הצמחים החולים. בצורה כזו ניתן לעקוב אחרי התפתחות הנגעים ולטפל בהם מידית לפני התפשטותם בצמח. יחד עם זאת יהיה ניתן לראות שלעתים יש צורך רק לגזום ענף מסוים ואין צורך בהדברת מזיקים.

 

לאחר שזוהה המקור לנזק הצמח או העץ, ועולה הצורך בהדברת מזיקים יש לבחור בחומר הדברה שיהיה גם מתאים ויעיל וגם ישמור על איכות הסביבה. יש להימנע משימוש בחומרי הדברה כימיים, כיוון שהדבר יתרום להתפתחות מזיקים שעמידים בפני חומר ההדברה, ויגביר את הצורך להוספה בדישון הגינה. הסיבה לכך שהיא שההדברה הכימית  פוגעת אכן במזיקים, אך יחד איתם גם בחרקים וחיידקים שמספקים לגינה חומר דשן.

 

צור קשר

 

שתפו ברשתות החברתיות ותיהנו מעשרה אחוזי הנחה
Call Now Button
1
אנו זמינים עבורכם 24/7 גם בWhatsApp. לחצו על הסימן של ההודעה ומיד תועברו לצ'ט עם נציג.
Powered by
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support