הדברה ירוקה לגינה

הדברה ירוקה לגינה
4.38 (87.5%) 8 votes

הדברה ירוקה לגינה

 

חברתנו מבצעת הדברה ירוקה לבית,לגינה,לחצר וכמובן לכל סוגי המבנים. אנו משתמשים בשיטות עם רעילות אפסית לבני אדם תוך שמירה מקסימלית על איכות הסביבה.  

 

אנו מבצעים הדברה ירוקה לנמלים, הדברת פרעושים,הדברת צרעות,הדברת ג’וקים,הדברת עכברים וכמובן הרחקת יונים.

 

 

להזמנת מדביר

 

צרו קשר עוד היום לבית נקי ממזיקים   050-2282912 מענה זמין 24/7.

 

 


 

הדברה ירוקה בגינה

 

במקרה של מזיקים בגינה, ניתן בהחלט להשתמש בהדברה ירוקה ולהימנע משימוש בהדברה כימית שהיא מזיקה מטיבה לצמחים ולבעלי החיים הנמצאים בקרבת מקום. ניתן להבחין כי החקלאיים בימות עברו, נהגו להשתמש בצמחים על מנת להדביר מזיקים בלתי רצויים. בין הצמחים ששתלו: נענע, רוזמרין, גרניום, שום, עירית, מרווה, ריחן ועוד. את הצמחים הם הניחו בקרבת מקום לגידולים החקלאיים ע מנת למנוע כניסה של מזיקים. הצמחים אכן עשו את עבודתם נאמנה ומנעו את כניסת החרקים, כך שלא היה עלה צורך להשתמש בהדברה נוספת.

 

 

אלעד הדברות

הדברה ירוקה

 

כמו כן כשמדברים על הדברה ירוקה בגינה, אין לשכוח את החתולים המסתובבים בה תדיר. חתולים מהווים הדברה מצוינת נגד תיקנים, עכברים ועוד. לפיכך, גם אם הם מהווים מטרד מסוים לגינה הביתית, אין למהר לגרש אותם, כיוון שהם מונעים מטרד גדול עוד יותר לגינה, הלא הם המזיקים השונים על כל סוגיהם.

 

במקרים בו החתולים לא יגיעו למקומות הנגועים במזיקים בגלל חוסר נגישות, כגון: מקומות גבוהים, העכבישים יעשו במקומם את עבודת ההדברה. כך בנוגע ליתושים וחרקים נוספים מעופפים, העכבישים בעזרת כוריהם הדביקים ידאגו ללכוד את המזיקים, ובכך להגן על הגינה מפניהם.

 

גם החומץ מהווה הדברה ירוקה טובה. במקרים של יתושים וג’וקים יש להוסיף כמות מעטה של חומץ לדלי המים של שטיפת הרצפה או החלונות. פעולה זו תתרום לקטילתם של מקקים, יתושים, נמלים ועוד חרקים שונים.

 

בדומה לכך, גם למנטה תפקיד חשוב בהדברה ירוקה. למניעת כניסתן של חולדות לגינה יש לטפטף מעט שמן מנטה יפני, או לחילופין לפזר סוכריות מנטה. החולדות שאינן אוהבות את ריח המנטה, ידירו עד מהרה את רגליהן מהגינה.

 

למניעת חדירה של פרעושים לגינה או בייחוד לכלי המיטה, יש לאוורר אותם מול קרני השמש. האור של השמש מהווה הדברה ירוקה יעילה בהחלט לפרעושים. כמו כן למניעת כניסה של חרקים לארונות מזון יש להניח עלי דפנה בקרבת מקום לקופסאות אחסון או אפילו בתוכן במידה מועטה.

 

 

לסיכום, קיימות שיטות סבתא רבות אשר יעילות מאוד במלחמה נגד המזיקים בגינה ובבית, והן בגדר הדברה ירוקה. יחד עם זאת יש לדעת כי שיטות אלו יעילות רק במקרים קלים, וכאשר מדובר בכמות גדולה של מזיקים חייבים להזמין מדביר מקצועי. חברת אלעד הדברות, המתמחה בהדברה בכלל והדברה ירוקה בפרט, תשמח לעמוד לשירותכם ולהציע לכם את השיטה היעילה ביותר להדברת המזיקים.

 

אלעד הדברות

שתפו ברשתות החברתיות ותיהנו מעשרה אחוזי הנחה
Call Now Button
1
אנו זמינים עבורכם 24/7 גם בWhatsApp. לחצו על הסימן של ההודעה ומיד תועברו לצ'ט עם נציג.
Powered by
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support