איך לבחור מדביר

איך לבחור מדביר
5 (100%) 5 votes

איך וכיצד לבחור מדביר

 

השנה לא מתפשרים! הדברה ירוקה לבית וכמובן הדברה ללא ריח עושים רק אצלנו באלעד הדברות.

 

אצלנו תקבלו שירות, מקצועיות וכמובן בטיחות שהיא קודמת לכל! אל חשש, אנו עובדים בתנאי בטיחות מחמירים בכדי שאתם תוכלו לישון בשקט.  

 

חברתנו משתמשת בשיטת הדברה ירוקה והדברה ללא ריח הכוללת רעילות אפסית לבני האדם.   אנו עובדים ברשיון המשרד להגנת הסביבה מס’ 1948 וכל החומרים בהם אנו משתמשים מאושרים על ידם ובפיקוחם המלא והצמוד.  

 

חברתנו עובדת עם מדבירים מקצועיים ובעלי רישיון, מדביר מוסמך וכמובן כל הדברה מלווה בתעודת אחריות בכתב לשנה.   אנו פה בשבילכם לכל שאלה, ייעוץ או סתם הכוונה.   צרו קשר עוד היום!  

 

אלעד הדברות – הדברה ירוקה – פתרונות לבית ולעסק.  

 

050-2282912  מענה זמין 24/7   או כמובן ליצור קשר דרך האתר שלנו (צור קשר)  

 

לא מכניסים כל אחד הביתה!

 

אנחנו חברים ותיקים המחוייבים לעקרונות שירות והגינות ב”אמנת השירות בישראל”.

 

אלעד הדברות

 

 

 


 

בחירתו של מדביר מקצועי היא לא עניין של מה בכך וצריך להתייעץ תמיד ולברר את כל הפרטים טרם הזמנת הדברה.

חברתנו עובדת ברישיון המשרד להגנת הסביבה ובעלת כל ההיתרים לביצוע הדברה לבית ולעסק. אל תתפשרו על פחות או תתפתו למחירים זולים, אנו פה זמינים לכל שאלה/התייעצות.

אלעד הדברות – הדברה ירוקה 050-2282912 מענה זמין 24/7.


 אם אתם שואלים את עצמכם איך תוכלו להחזיר את הבית למצב שבו רק אתם וחיות המחמד שלכם חיים בו,אפשר להבין אתכם. לא תמיד זה ברור מאיפה מגיעות החיות המזיקות ולא תמיד ידוע למה זה קורה דווקא בעונה מסוימת או באזורים ספציפיים.

מה שבטוח זה שהיום יש לא מעט דרכים להתמודד עם המצב, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להחליט מה תהייה הדרך הנכונה עבורכם להעלים מהמקום את החיות הלא רצויות. אין זה משנה אם יש לכם בבית עכברים, נמלים או חיות מזיקות שונות, כי בכל מקרה טלפון אחד למדביר מקצועי יפתור עבורכם את העניין, אז למה אתם מחכים?

  לא כל מדביר יידע את העבודה   כפי שלא הייתם רוצים להזמין שיפוצניק שאין לו ניסיון לביצוע שיפוצים רציניים ביותר בבית שלכם, כך גם לא כדאי שתזמינו כל מדביר לדירה. כלומר, יש כמה פרמטרים שכדאי להקפיד עליהם כשרוצים להזמין מדביר, כמו לדוגמא:  

 

  • הניסיון: בדקו ממתי הוא עובד בתחום.
  • הרזומה: בדקו מה חושבים עליו אחרים והאם יש לגביו מספיק המלצות.
  • המחיר: לא כולנו צריכים להסכים לשלם כל סכום שידרשו מאיתנו.

 

אחרי שתבדקו את כל הפרטים האלה תוכלו להיות בטוחים יותר לגבי הזמנת השירות, ובהחלט שווה לכם להשקיע בכך כי אין טעם להזמין מדביר שלא יהיה רציני.  

בדיקת החומרים   עוד דבר שכדאי לכם להיות ערים אליו, זו השאלה באיזה חומרים עושה המדביר שימוש. הימים שבהם המדביר היה מגיע, מדביר את הבית והולך עברו חלפו להם, כי היום ניתן לשאול את איש המקצוע כמה שאלו שתרצו. העניין שצריך להבין זה שהיום קיימת לא רק האפשרות של הדברה כימית אלא ניתן גם להדביר בצורה ירוקה, ובהחלט כדאי לשקול זאת.

במקום לפגוע בכדור הארץ וגם לחשוף את עצמכם לסיכונים מיותרים, אתם יכולים להזמין שירות של הדברה ירוקה ובכך להימנע מפגיעה. ההדברה הזאת נמצאת לא פחות יעילה לעומת שיטות אחרות של הדברה כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה לברר שאתם מפקידים את המשימה בידי במומחים.  

 

לחצו כאן לחזרה לדף הבית.

elad_hadbarot_logo

שתפו ברשתות החברתיות ותיהנו מעשרה אחוזי הנחה
Call Now Button
1
אנו זמינים עבורכם 24/7 גם בWhatsApp. לחצו על הסימן של ההודעה ומיד תועברו לצ'ט עם נציג.
Powered by
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support