יתרונות ההדברה הירוקה

דרגו את המאמר

יתרונות ההדברה ירוקה

 

הדברה ירוקה היא הדברה העושה שימוש בחומרים טבעיים ולא שילוב של חומרים כימיים לשמירה מקסימלית על איכות הסביבה במהלך ההדברה. את ההדברה הירוקה מבצעים מדבירים מקצועיים המשלבים חומרי הדברה שונים בהתאם לסוג המזיקים שיש להדביר. את האפקטיביות של ההדברה הירוקה ניתן להעלות במידה רבה על ידי שמירה על סביבה נקייה, שמירה על גינה מטופחת וניקוש של עשבים מדי תקופה, הרחקת מוצרי מזון ושאריות לכלוך וכן שמירה על אחוזי לחות אופטימליים שמונעים את ההתרבות של המזיקים.

 

יתרונות ההדברה הירוקה

 

הדברה ירוקה היא בעלת יתרונות רבים הן לאדם והן לסביבה. אחד היתרונות הגדולים של הדברה ירוקה הוא היכולת לשהות בבית עוד בזמן ההדברה ומיד לאחריה מבלי לחשוש מחשיפה לחומרים מסוכנים. בנוסף, הדברה ירוקה אינה פוגעת בבעלי החיים שבבית ונחשבת לבטוחה במיוחד בבתים עם תינוקות וחיות מחמד. מבחינה סביבתית, הדברה ירוקה היא צורך ההדברה הטובה ביותר שיכולה למנוע נזקים משמעותיים לסביבה. באמצעות שימוש ברעלנים טבעיים ובחומרים מהטבע אין סכנה לפגוע במאזן האקולוגי של הסביבה או מחדירה של חומרים כימיים אל מי התהום או אל האדמה עצמה.

 

מי מבצע הדברה ירוקה?

 

הדברה ירוקה מבוצעת על ידי צוות מדבירים מקצועי ומיומן שיש לו את הכלים המתאימים לביצוע ההדברה. הדברה ירוקה יכולה להיות בשילוב של חומרים עם מכשור מתקדם כמו מלכודות עכברים ומלכודות לחולדות, רשתות ללכידת מזיקים, פרומונים המפוזרים בבית, רעלנים מהטבע, סתימה של חומרים ואיטום פתחי הביוב וכדומה. מדביר מקצועי יכול במידה רבה להתאים את ההדברה למצב הבית ולסוג המזיקים בבית לאפקטיביות מרבית.

 

יעילות ההדברה

 

הדברה ירוקה בשונה מהדברה כימית מותאמת לזוג וכמות המזיקים בבית. היעילות של ההדברה הירוקה נמדדת גם ביכולת של ההדברה להרחיק מזיקים ומכרסמים וגם בהפחתת הסיכוי לפגיעה בקרקע ולהפרת המאזן האקולוגי. הדברה ירוקה היא בעלת מינימום סיכון לפגיעה בילדים ובחיות מחמד לעומת הדברה כימית וכן היא בעלת מקסימום סיכויים להרחיק את המזיקים לאורך זמן. הנטייה לחשוב שהדברה ירוקה לא יכולה להחליף באפקטיביות שלה את ההדברה הכימית היא מוטעית ונכון להיום יותר ויותר בעלי מקצוע עוברים לשיטות ההדברה הירוקה. 

שתפו ברשתות החברתיות ותיהנו מעשרה אחוזי הנחה
Call Now Button
1
אנו זמינים עבורכם 24/7 גם בWhatsApp. לחצו על הסימן של ההודעה ומיד תועברו לצ'ט עם נציג.
Powered by
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support